Institut

UN NOU PATI

Amb els alumnes i professors nous també han vingut noves instal·lacions per gaudir com, per exemple, unes taules de fusta al pati de dalt, les quals poden ser utilitzades per tothom que vulgui.

Des de l’1 d’octubre al pati s’han afegit moltes taules de pícnic i el primer dia ja estaven plenes d’alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t de l’ESO. En total hi ha unes nou taules posicionades tant a la part de dalt de la pista i com a la de baix.

Les taules han triomfat entre els alumnes, molts les utilitzen per jugar a jocs de taula o per quedar-se parlant amb amics i passar una mitja hora divertida i didàctica durant el pati.

En resum, aquestes petites millores són les que marquen la diferència, han millorat molt l’estança al pati per molt que sigui curta.

Tots ens ho passem molt bé gaudint d’elles junts.

Maria i Aitana.

tips bóng đá hôm nay | trang cá cược uy tín | kubet trực tuyến | chơi kubet | mẹo đánh cầu bạch thủ | phân tích kèo bóng | cách chơi kèo bóng | hướng dẫn chơi kubet | tỉ lệ kèo bóng đá | chơi game ăn tiền